DIGITÁLIS STRATÉGIA

Nyitólap » Szolgáltatásaink » Digitális stratégia

Digitális stratégia

Közel 1000 portál, weboldal, alkalmazás fejlesztésén vagyunk sikeresen túl, amely egyfelől azt jelenti hogy komoly tapasztalatokkal bírunk a megvalósítás terén, legyen az egy brossúra site, vagy egy nagy látogatottságú portál. Másfelől pedig azt is jelenti, hogy ügyfeleinknek kiaknázható az a tudás, amelyet mind üzleti, mind marketing szempontból egy ötlet mögé tudunk tenni. Erre a legjobb bizonyíték a két stockfotó oldal, a Stockxpert és a Stock.XCHNG eladása a Getty Images-nek, amely a hazai online piac egyik legnagyobb volumenű tranzakciója volt. Minden kapcsolódó szolgáltatás, amely a fentieket kiegészítheti, szintén házon belül rendelkezésre áll, legyen szó akár designról, usability tanácsadásról, vagy üzemeltetésről.

Digitális üzleti modell

Miként jelenjen meg egy piaci szereplő a digitális térben? Milyen szempontok szerint alakítsa ki, építse fel a saját weboldalát az interneten? Hogyan kapcsolja össze különféle üzleti szolgáltatásainak online megjelenési felületeit, esetleg portáljait vagy portálrendszereit? Miként alakítsa kis a digitális üzleti stratégiát, a konkurens piaci szereplők online megjelenéséhez képest, illetve az üzleti céloknak megfelelően?
Az elmúlt 10 évben sokat tanultunk és tapasztaltunk, ezt a tudást tudjuk ügyfeleinkkel megosztani és minden projektünk mögé tenni.

Digitális marketing

A SeeMe és a Dream Interactive technológiai és stratégiai kompetenciáinak egyesítésével hozta létre Digitális Marketing szolgáltatását, amely fókusza a megbízható kreatív megoldások mellett a minél tökéletesebb mérhetőség.
Alapvetően ebben a szolgáltatásban egyesülnek a Dream Interactive banner-kampányai, termék, akció microsite-jai, eDM kampányai és a SeeMe SMS alapú kommunikációs megoldásai. A webfejlesztési üzletág hozománya a CRM rendszerek fejlesztése is, amelyek magas szintű ügyfélkapcsolati megoldásokat kínálnak.
Digitális marketing- és márkastratégiai szolgáltatásaink:
  • felhasználói kutatások;
  • hűségprogramok;
  • e-DM;
  • e-mail marketing;
  • SMS marketing

Hűségprogramok

A hűségprogramok a jelenkori marketingkommunikációban egyre fontosabb szerepet kapnak. A hűségprogramok a fogyasztók megtartását célozzák, egy vagy több termékhez is kapcsolódhatnak, visszatérő vásárlást motiválnak, jutalmazzák a márkahűséget, folyamatosan „ajándékokat” garantálnak.
A Dream Interactive szolgáltatás-portfóliójának egyik legfontosabb eleme a hűségprogramokra épülő digitális marketingkommunikáció, amely sokszor adatbázis építéssel és vírus marketing elemekkel egészül ki. Nagy tapasztalatokkal rendelkezünk hűségpont rendszerek felépítésében és üzemeltetésében, tudásunk olyan márkáknál kamatoztattuk már, mint a Motorola, a L’Oréal, vagy a Schaffer Magyarország.

E-DM

Az elektronikus direkt marketing (e-DM) a digitális marketing- és márkastratégiákban egy nagyon hatékonyan alkalmazható módszer, legyen szó e-mail vagy SMS marketingről. Mindkét kommunikációs megoldás egyszerűen használható, a küldés és fogadás külön-külön személyre szabható, az eredmények pedig könnyen összesíthetők, áttekinthetők. A Dream a teljes folyamatban ügyfelei segítségére van, a tervezéstől, a designon és szövegíráson át a lebonyolítások és az eredmények kielemzéséig. Hírlevél küldő és SMS szolgáltatásunkat számos ügyfelünk használja:
  • Motorola
  • L’Oréal
  • Fressnapf
  • Akadémiai Kiadó
  • Baumax
  • BMW / Mini
  • KIA Magyarország

E-mail marketing

Az e-mail marketing nem egyenlő a spammeléssel, sőt! Megbízható adatbázis partnerünk segítségével a célcsoportot leginkább elérő adatbázisokból dolgozunk, a személyre szabható e-mail-ek kiküldésével pedig precízen, gyorsan és rugalmasan találjuk meg azokat a felhasználókat, akikre az üzleti célok elérésének függvényében a legnagyobb szükségünk van. A Dream Interactive jelentős tapasztalatokkal bír nagy mennyiségű e-mail kiküldésében, rendszerünk robosztus és megbízható, nem esünk pánikba sok százezres kiküldések esetén sem. Rendszerünk tudja mindazt amire az ügyfeleinknek szüksége lehet, kezeljük a visszapattanásokat, leíratkozásokat és megfelelő statisztikát készítünk a kiküldések után.

SMS marketing

Az SMS alapú kampányok erőssége abban rejlik, hogy rendkívül pontosan meghatározható az, kihez és mikor jusson el az információ. A célcsoport különböző filterek szerint meghatározható, és lehetőség van arra, hogy percre pontosan tudjuk, a felhasználók mikor kapják meg a célzott üzeneteket. Szűrőink segítségével nem csak az alapvető információk (név, kor, lakcím, stb.) alapján tudjuk megtalálni a megfelelő célcsoportot, hanem olyan adatok alapján is szűkíteni tudunk, amelyek az érdeklődési körre, anyagi helyzetre vagy akár a jövőbeli vásárlási szándékokra vonatkoznak - így egy minőségi, minden igényt kielégítő adatbázist kínálunk.
Mobilmarketing kampányoknál kétféle adatbázisra támaszkodhatunk. Az ügyfeleink meglévő adatbázisa mellett lehetőség nyílik adatbázispartnerünk közel 100 féle szűrőjével szűkíthető 35 ezer fős adatbázisát is igénybe venni, sokéves kampánytervezési tapasztalatával. Az adatbázis megfelel a legszigorúbb európai opt-in elveknek, minőségére az esettanulmányaink engednek következtetni, amelyek a minden esetben az átlag feletti konvergenciával zárultak.